SETITIS TINTA MADAH BICARA

Halwa Telinga

Ahad, 7 Februari 2010

jalan-jalan



aku baru sahaja habis jalan-jalan dengan sahabat-sahabatku..
wah agak lama juga kami jalan...
hajat sebenarnya nak pergi hantar kain untuk jahit tepi sahaja..
tapi...jumpa benda lain tu yang jadi lama tu....
lepas jahit tepi..kami pergi makan di plaza larkin...aku dan room-mate aku makan nasi lemak ayam dan 1 org makan nasi campur dan lagi 1 org xmakan...tapau aje..
lepas makan kiteorg g solat dan pergi beli kerongsang...
yang buat kami lewat ialah kami tersaangkut dalam satu kedai ni..
kedai tu jual barang murah sangat...10 barang rm2...apalagi kami pun pergi la beli
so kami kongsi beli barang sebab xsemuanya kami nak...hehehhe lama juga nak pilih barang2 tu...
lepas tu aku dan dua lagi sahabatku teman kawanku pergi farmasi nak beli ubat cacing
ubat cacing ni kena makan 6bulan sekali je...so sape yang xmakan lagi...pergila beli ye...kalau xpun minta la kat klinik/hospital kerajaan...
sebelum pulang kami singgah ke gerai buah...sahabatku ni belanja aku dan sahabat lain makan buah..huhuhu best tau...
ok la....sampai pun lewat ke asrama aku kena siapkan kerja dulu dan solat...
bye...

Tiada ulasan: