SETITIS TINTA MADAH BICARA

Halwa Telinga

Ahad, 15 Januari 2012

Barang Rumah Roomateku

Salam ukhuwah...
Baru sebentar tadi perkara yang mencuit hati
berlaku pada aku dengan roomate aku...


Kisahnya bermula...
Rumah aku (roomate) ada blender panasonic
wah best tu...blender cam ne tu?
yang biasa tu kan...

Tak la...(kata roomate aku)
Blender aku x yah letak air kalau nak blend...
ow..blender kering ye...

Tak la...
blender tu boleh blend benda basah
tapi tak yah letak air...
Camna tu?Xpa...aku search tenet...

cari punya cari xda kuar...sedih juga masa tu...
nak gelak pun ada juga...
yela aku xtau camna rupa benda tu
xle bayang..sebab xpernah tengok...

Ciri-ciri dia...
Badan dia kat bawah pastu
untuk tekan butang dia kt atas

Erm..cmna tu?
iskh konfius aku...cmna ni...
aku nak tahu...
Kekusutan fikiran aku
akhirnya tementerai....

Roomate aku mencapai telefon bimbitnya
dan tanya emaknya untuk kenal pasti nama blender tu?
huhuhu...
trit...trit...trit.....
Mesej masuk dalam peti masuk

Nama dia blender chopper...
So seacrh dpt la mcm2 jenis blender tu

Tada....ni la jenis blender yang mengkonfiuskan aku...









 





Tiada ulasan: